1 Mart 2017 Çarşamba

Merhaba..








Merhaba..
Ne çok özlemişim, Ne çok ara vermişim. Bloğum, Zencefilim benim ilk göz ağrım. Yeri hep ayrıdır bende. İlk göz ağrımdan uzunca bir zaman ayrı kalmamın öyle çok nedeni var ki. Hastalıklar, tedaviler, kayıplar, yeni başlangıçlar...





Tesadüfen fark ettiğim kitlemin takibinin ardından amilyat olmama karar verildi. Dinlenme döneminin hemen sonrasında koruma amaçlı kemoterapi sürecim başladı. Kısa bir molanın ardından süreç uzunca bir Radyoterapı tedavisi ile devam etti.

Gönderenin hatırına niye ben demeden  sorgusuz sualsiz misafir ettim.  Bu arada da hiç kabullenmedim. Kendimi işe verdim. Çalışarak atlattım bu süreci. Kendimi bir sınavı verirken daha da güçlenmiş- yaş almış, yol almış, hayat daha da anlam kazanmış hissediyorum. 

Kışın Şişli Halk Eğitim Merkezinde Pastacılık eğitimleri veriyorum. Birbirinden değerli öğrencilerim ile zaman içinde kuvvetli dostluklar kurup güzel paylaşımlarda bulunuyoruz. Yazın ise Bodrum da Çook Taze Patiserrie'yi işletiyorum. Eğitim günlerimiz de yaptığımız çalışmaları blogumda düzenli olarak paylaşacağım.

Hayat hiç bir şeyi ertelemeyecek kadar kısa. Hayallerimizin peşinden gitmek dileği ile kalın sağlıcakla...





Hiç yorum yok: