21 Nisan 2013 Pazar

Portakallı Kurabiye

Günaydın. Çok güzel bir Pazar günü geçirmemizi dileyerek bu güne uygun bir kurabiye yaptım kahvemizin yanına. Portakallı Kurabiye.. 


Anane kurabiyes tarifini portakallı olarak yaptım. Sevgili arkadaşım Hale'nin verdiği kavanozu da böylelikle kurabiye kavanozu olarak kullanmaya başladım..

Tarifin aslı için lütfen tık tık.. Mis gibi portakal aroması için 1 Portakalın dışını rendeleyip suyunu da alarak ekledim. Sıvı yağ yerine Tavsiye Meleğinin göndermiş olduğu Terem yağı kullandım. Tereyağ kullanılması gereken tariflerde Teremyağı tercih ederim. Hiç pişman olmadım. Bugünkü tarifimde olduğu gibi. Teşekkürler Tavsiye Meleği. Teşekkürler Teremyağ:))

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Şeker Tatlar Anneler Gününe Özel Kurabiye Seti Hediye Ediyor..Çekilişe katılımınızı bekliyoruz.Ayrıntılar için:http://www.sekertatlar.blogspot.com/2013/04/seker-tatlar-anneler-gunune-ozel.html

pelinpembesi dedi ki...

ben de çok severim bu tarifi. ellerine sağlık!

Adsız dedi ki...

Biz teşekkür ederiz sevgili Melek, ellerine sağlık :)) -Tavsiye Kanalı

arthralgia dedi ki...

Güzel blog !!! Kolay gelsin

tıp dersleri dedi ki...

Güzel blog !!! Kolay gelsin

Fatosca Tadlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım, çok seviyorum ben de portakallı kurabiyeyi buram buram kokusu beni büyülüyor :)))
İzmir'den sevgiler...

Adsız dedi ki...

Simdi okudum ve hemen yapip firina attim :)
Biraz farklilikla;
Seker yerine stevia koydum ,ayni ölcü.Stevia bitkisel hemen hemen 0 kalorili tatlandirici.
Hamurun bir kisminin üzerine seker serptim,
Bir kismini sekersiz yapip üzerine sonra stevia serpicem pudra sekeri gibi,
Bir kisminin icine ceviz dövüp karistirdim.Merak icindeyim bakalim nasil olacak.
Diyetteyimde :)
Bu kurabiyeden bizde cocukken yerdik,biraz irice olurdu sadece üzerine seker serpmezdik.Teyze kizin tarifiydi.
Sonucu yazarim.kurabiyeler catlamaya basladi.Sule
:)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

portakal aroması anneane kurabiyesi ile özdeşleşmiş gibi :)
eline sağlık