26 Eylül 2011 Pazartesi

Şeftalili Kek

Hani bazen olur ya canın mutfağa girmek istemez. Mutfağa girdin mi bu sefer de yazmak istemez. İşte bende de aynen böyle oldu. Geçen 9 ay boyunca sabah 9 da başlayan iş temposunda akşam 21.00 den önce eve giremedim. Kışı da yazı da yaşayamadım. Yorgunluktan elim klavyeye gitmedi. Ne kendi bloguma bakabildim nede komşu bloklara.

Güz yaprakları ile birlikte attım artık üzerimden tüm yorgunukları ve gezdim heyecanla takip ettiğim dostları. Herkes ne güzel şeyler üretmiş-denemiş ve paylaşmış.

Ben de uzunca aradan sonra sevdiğim bir lezzeti palaşmak istedim sizlerle. İş işten geçmeden şeftaliler bitmeden denemek isterseniz diye..

2 fincan un-1 fincandan 2 parmak az şeker-3 yumurta(oda ısısında)-1 kabarta tozu ve vanilya-1 fincandan 2 parmak az süt-1/2 çay bardağı sıvı yağ ve kabukları s0yulmuş 2 şeftali


Şeftali hariç malzemeleri sırası ile çırpıp dilim şeftalileri kek hamurunun üzerine dizdim.


Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 35 dakika pişmesi için yeterli. Bu hafif,pratik lezzeti deneyeceklere şimdiden afiyet şeker olsun. Sevgiler,

6 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık canım..
çok seviyorum bu meyveli kekleri,
Yanına , bir fincan kahvede alırız dimi?
:=)

LeylaK dedi ki...

ımmm ben de elmalısını yapmıştım aynı bu şekilde. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Unknown dedi ki...

Kahve almazmıyız Nuraycım,

O zaman size de afiyet olsun Leylacım,

Şehnaz dedi ki...

fundacım blogta eski dostları görmrk ne güzel..çok sevindim dün yorumunu görünce..şeftalili kek enfes,ellerine sağlık tatlım..

durutarifler dedi ki...

Görüntü çok şık olmuş. Elmalı da harika olur.
Ellerine sağlık.
Sevgiler

lezzettabağı dedi ki...

Merhabalar yeniden canım, bu tempoya Allah kolaylıklar versin ne diyeyim hepimiz bir koşturmaca içinde debelenip duruyoruz. şeftalili kek çok güzel görünüyor eline sağlık en sevdiğim meyvalardan biridir ama ben bir türlü pasta ve keklerde hiç denememiştim inşallah bunu en kısa zamanda denme fırsatı bulurum sevgiyle kal..