8 Temmuz 2010 Perşembe

Tahıllı Tuzlu Kurabiye

Hayırlı Kandiller sevgili arkadaşlarım..
Geçen hafta sonu ablamla yaptığımız gezi sonrası tchibo da kahve keyfi yaparken pakette satılan tahıllı kurabiyeleri de tadımlık aldım. Tadını beğenince ben yapabilirmiyim diye denemeye karar verdim. Lezzeti çok benzedi. Hamuru çook ince açtığım halde biraz daha ince olabilirmiş..



100 gr tereyağ, 1 fiske tuz

120gr un (kepek,beyaz karıştırdım)

2 yumurta sarısı (biri içine diğeri üzerine)

Üst süsleme için; yulaf,susam,keten tohumu,ayıklanmış çekirdek içi

Bütüm malzemeti yoğurup şekil verip sürdüğümüz yumurta sarılarının üzerine süslemelerini serpip 180 derecede 25 dakika kadar fırınladım.


İşte bu da orjinal hali....

10 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Elinize sağlık görünüşü abartmıyorum aldığınızdan çok daha güzel olmuş. Kandiliniz kutlu olsun.Sevgiler..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım senın yaptıgın kurabıyeler daha guzel görunuyor ellerıne sağlık.çay ve kahve yanında harıka bır atıştırmalık olmuş.sevgiler:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

!!! :)))
SEVGİLİ FUNDACIMMMM ,
bende tatlısını yapmıştım !!!
tuzlular senden , tatlılar benden olsun :)
çokda beğendim görüntüyü ..
afiyetle canım
HAYIRLI KANDİLLER.

Sibella dedi ki...

Hayırlı kandiller diliyorum..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun…

mehtap kuzucu dedi ki...

merhaba funda hanım,bende dün eşimle caddebostan tchibo dakahvemin yanında tadımlık paketten almıştım ve eşime bunu evdede yapmalıyım demiştim ,.başka birşey dileseydim olacakmış:)sayenizde hazır ve denenmiş tarifinizle karşılaştım üst malzemesini tamamlar tamamlamaz deneyeceğim.elinize sağlık çok güzel ve sağlıklı görünüyor.ayrıca miraç kandilinizide kutlarım sevgiyle kalın

HADİYE dedi ki...

Merhaba Funda,

Kurabiyeler harika görünüyor.Geçte kalsam doğum gününü kutlarım.
Ayrıca kandilinde kutlu olsun.

Sevgiler*

Baharcicegi dedi ki...

bu tarife benzer ama sekerli bir kurabiye yemistim,tuzlusuda nefis olmustur,görüntüsü kitir kitir nefis olmus elinize saglik

Mimosa Café dedi ki...

çok lezzetli bu kurabiyeler. ben de acıbademde panna farinadan alıyorum bazen. evde denemek aklıma gelmişti ama denememiştim. kesinlikle denemeye değer. eline sağlık.

merve ceren dedi ki...

Aaa Tchibo dan ben de alır ve severim. Eline sağlık çok lezzetli görünüyorlar.