14 Aralık 2009 Pazartesi

Tek Kişilik Cheesecake II

Tek kişilik Cheesecake yemesi ve sunumu çok keyifli oluyor. Fırınlanmadan hazırlanan bir tarif olduğu için daha da hafif bir lezzet.

Bu tarifi 49. PDÇS Etkinliğine ev sahipliği yapan Mutfakta Sanat bloguna gönderiyorum.



Malzeme: 2 paket labne, 1 su bardağı şeker, 1 çay bardağı krema, 1 damla vanilya etstratı, 1 tatlı kaşığı toz jelatin

Taban : 1 paket burçak bisküvi, 2 yemek kaşığı tereyağ

Üst krema: Vişneli jöle, tane frambuaz


Labneleri şeker ile çırpıyoruz. Yarım çaybardağı suda erittiğimiz jelatini, krema ve vanilyayı ekliyoruz. Taban için ufaladığımız bisküvileri erittiğimiz tereyağında özleştirerek eziyoruz. Tek kişilik kek kalıplarına yerleştirdiğimiz kağıt muffin kalıplarına bisküvileri kaşıkla bastırarak döşeyip üzerine peynir kremamızı döküyoruz. Dolapta bir gün soğuttuktan sonra hazırladığımız jöleyi frambuazla süsleyerek servise hazır hale getiriyoruz.

4 yorum:

orece dedi ki...

yine harika görünüyorlar ellerine sağlık fundacım çok iyi fikir valla ben bi tepsi yapıp kalanını kendim bitirmek zorunda kalıyorum bundan sonra bende böyle yaparım fikir için sağ ol.

Pembe Tatlar dedi ki...

şahane gözüküyor ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Ya bunlar ye beni diyor. Hatta aldım 1 tanesini akşam çayın yanına yemek için.

Alime dedi ki...

Katılım için teşekkürler tarifinizi aldım..