31 Ağustos 2012 Cuma

Radikal Gazetesi Çekimi

Acısıyla tatlısıyla bir Bayamı daha uğurladık. Bayrama 3 gün kala benim için tatlı bir telaş vardı. Radikal Gazetesi için alternatif bayram tatlılarını hazırlamak bana tatlı bir telaş verdi. Çekimin ertesi günü bayram seyehati için Kayseriye kayınvalideme gideceğimizden tatlılarıda paketleyip hepsini aldım yanıma. Klimalı arabada ve araya koyduğum soğutuculardan dolayı hiç bir dağılma olmamıştı. Arife günü haber yayınlanınca bir yandan tatlılrımızı yedik bir yandan da tariflerimi inceledik. Haberi internette okumak ve tarifleri incelemek  için  buraya tık tık lütfen:) 
Şimdi yaptığım tatlıların görselleri ile baş başa bırakırken masamın benli hali:)
Masanın genel durumu

Bayram olurda bayram şerbeti olmazmı. Özellikle de soda ve buzla ile servisi öneririm

Şekerparemiz

Lokumlu Kurabiye

Browni
Ebruli Kek
Bademli Muffin (Unsuz ve Yağsız)
 Masamız..
ve bendeniz çekim sonrası..


12 yorum:

*mehtap dedi ki...

harika tatlılar,eline sağlık...

ilhan dedi ki...

Her şey harika . Ama tarifler yok galiba. Yoksa ben mi göremedim? Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Mehtap.

İlhan Bey teşekkür ederim. Linki tıkladığınızda tarifleri de dateylı görebilirsiniz.

anne eli gibi dedi ki...

tebrikler,ne güzel bir anı olmuş,herşey nefis görünüyor ellerine sağlık...

Şehnaz dedi ki...

şimdi gördüm fundacım.hayırlı uğurlu olsun...ne zaman yayınlanacak gazetede haber verirsen alıp okumak isterim bir deyakından....harikasın arkadaşım..ellerine emeğine sağlık..

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerinize sağlık, hepside birbirinden güzel görünüyor.

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,tebrik ediyorum.Birbirinden güzel tatlılar hazırlamışsın..Selam ve sevgiler:)

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,tebrik ediyorum.Birbirinden güzel tatlılar hazırlamışsın..Selam ve sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Sevgili Anne eli sıcacık yorumun için teşekkür ederim
Sağol Şehnazcı. Arife günü yayınlandı. Sevgiler,
Birincisin teşekkür ederim:)

pasta köşesi dedi ki...

canım aa çok sevindim harika bir haber ben hemen linke uçuyorum :)
çok ama çok tebrik ederim hepside şahane ımmm aç aç hiç olmadı bak ama neyse :)

çeşnici Handan dedi ki...

Tebrik ederim.Çok güzel ve lezzetli olmuşlar ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Çok güzeller, tebrik ederim, Bursa'dan selamlar, Birsen