4 Temmuz 2012 Çarşamba

Şeftalili Kek


Hayırlı Kandiller. Bu Mübarek günün İslam Dünyasına hayırlara vesile olmasını, yapılan tüm ibadetlerin ve duaların kabul olmasını yüce rabbimden temenni ederim.
Bugüne özel un helvasını öğleden sonra kavuracağız. Benim için evde kalan şeftalileri değerlendirmenin en keyifli yolu olan şeftalili keki yaptım. Ziyaretime gelen  blog sever arkadaşlarıma ikram etmek üzere.Meyveli keki çk severim ama şeftalili olan favorim galiba. Üzerine pudra şekeri ile süslemem gerekiyordu. Evde kalmamış, toz şekeri rondo da ancak bu kadar incelte bildim. Bu da nazar boncuğu olsun ne yapalım. Sevgiyle kalın:)

8 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

ŞEFTALİYİ NEDENSE HERŞEYE YAKIŞTIRIRIM,KEKE DE ÇOK YAKIŞIR,ELLERİNE SAĞLIK HAYIRLI KANDİLLER..

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Fundacığım, ben de senin kandilini kutlar, dualarınızın kabul olmasını dilerim.

Kavunda dondurmalar da şeftalili kek de enfes. Ellerinize sağlık.

Milas pazarını biliyorum. Bence de Avrupanın ve Balkanların en güzel pazarıdır. Ne ararsan tazecik bulursun. Ben kendimi kaybediyorum orada.

Domateslerin üzerine çarşaf serdiğini söylüyorsun. Kalın gelebilir çarşaf. Varsa eski bir tülbent daha iyi olur gibi. Ben tarhanayı da o şekilde kurutuyorum.

Şimdiden afiyetler olsun hepinize.

Çok sevgi ve selamlar,

Gurme Şirine dedi ki...

mutlaka denemek lazım...
ellerine sağlık tatlım...
kocaman sevgiler...
hayırlı kandiller...

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis olmuş.Helvayı henüz kavurmadıysan bana beklerim:)Kandilin mübarek olsun..

ilhan dedi ki...

Bugün nereyi açsam tatlı tarifi çıkıyor. Kandile özel herhalde. Meyveyi çok sevdiğimden meyveli tatlılara ilgi duyuyorum. Hele şeftali. Elinize sağlık.

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Ellerine sağlık senınde kandılın mubarek olsun.

Unknown dedi ki...

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu güzel lezzeti deneyeceklere şimdiden afiyet olsun..

pasta köşesi dedi ki...

ımm nazar boncuğu mu :)
şahane görünüyor ki lezzet fışkırıyor sanki varsın eksik olsun :)
ellerine sağlık canım.