15 Temmuz 2010 Perşembe

Bind'ten hediyelerim Geldi:)

Hediye almak zaten güzel. Birde aldığın hediye çikolata olunca pek bir tatlı oluyor... Geçen gün arkadaş ortamında Bind Marka çikolataların pastacılıkta iyi sonuçlar verdiğini fakat bulmakta zorlandığımı söylemiştim.
Nişantaşına gidince Petek Pastanesin den illaki birşeyler almayı severiz. Sahibi de yıllardır bu markayı kullanırmış.

Bugün kapı çaldı ve Bind'ten gelen poşetle karşılaştım. Masadaki arkadaşlardan biri Binay ailesi ile paylaşmış bu bilgiyi:)) Hemen kavonoza kaşıkla daldık Can'la birlikte. Tek kelime ile enfesss...

Ürünleri kullandıkça sonuçları hakkında bilgi vermeye devam edeceğim. Teşekkürler Bind...

8 yorum:

Şehnaz dedi ki...

oooooooooooooooo....müthiş bir görüntü ..kavanozdaki çikolatalar....afiyetler olsun tatlım....

Sevil Şahin dedi ki...

canım bende bir arkadaşımda yemiştim oda bir şekilde hediye gelmiş ama kimden ne zaman olduğunu hatırlayamamıştı benimde kızım tadınca anne bundan dediğinde sormuştum tabi sonuç nereden aldığını bilmeyince öyle kalmıştı sende okuyunca hatırladım hatta tadı damagıma geldi bile :))
afiyet bal olsun
sevgiler

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Afiyet olsun:)

merve ceren dedi ki...

kaşığımı alıp bende geliyorum...............

menekşe dedi ki...

Fundacım gerçekten de lezzetli bir hediye olmuş. Bu markayı hiç görmemiştim. İlk fırsatta gördüğüm de alıp deneyeceğim. Sevgiler

semra dedi ki...

Sen şimdi bu çikolatalarla ne harikalar yaratırsın.Sevgiler, selamlar

YeMeK vAkTi dedi ki...

oooo gerçekten ne hoş süpriz,kavanozu görünce kokusu geldi sanki burnuma :)

Adsız dedi ki...

O kadar güzel anlatmışsınızki, çikolatayı ekrandan alıp yiyesim geldi. Bursadan sevgiler