8 Mayıs 2010 Cumartesi

Bu Çiçek Bütün ANNE'lere

Anneler Günü herkes için ayrı ayrı önemlidir. Ben de tam 9 yıl önce bugün yaşadıklarımızdan dolayı ayrı bir hassas oluyorum her Anneler Günün de...9 yıl önce tam da bugün 7 aylık hamileyken büyüklerimizle geçirdiğimiz güzel bir günün ardından tansiyonum sinsice yükselmeye başladı. Yükseldikçe ilaç aldım, ilaç aldıkça yükseldi. Eşim tansiyonumu ölçüp 24 olduğunu söylediğinde makinenin bozuk olduğunu zannetmiştim. Beni apar topar acile kaldırdıklarında öğrendik ki tansiyonum 28 olmuş!!!! Doktorlar ertesi güne kadar yavaş yavaş tansiyonumu düşürdüler bu seferde bebeğin tansiyon yükselmelerinde damarların gerildiği için gelişiminin 6. ayda kaldığı söylediler. Ben tam 7 aylık bebek doğuracağıma kendimi hazırlarken bebeğin 6 aylık doğacağını öğrendim. Doktorların tam zamanın da yaptığı müdahale ile 1.200 gram doğan oğlumuz Can Ömer dünyamıza merhaba dedi. Ancak ertesi gün oğlumu yoğun bakım ünitesine hertarafında kablolar yüzüstü yatarken görebildim. Yanına gidip oğlum dediğinde birden irkilip tepki verdi. Hemşireler hamileliğinizde onunla konuşurmuydunuz , sizi tanıdı dediler. Hemen her zaman dedim. Oğlum mutfakta yemeğimizi yapıyorum, hadi işe gidiyoruz, iyi geceler canım oğlum gibi...30 gün sonra 1.800 gram olduğunda evimize götürebilmiştik oğlumuzu...
Geriye dönüp baktığımda yemeyen, naif ,kırılgan bir bebeklik geçiren oğlum şimdi 9 yaşında kocaman bir adam oldu. Bu yüzden çok duygusal olurum her sene anneler gününde.
Hiç bu kadar uzun yazmayı düşünmemiştim. Başınızı şişirdim belki de..
Bütün annelerin Anneler Günü kutlu olsun. En çokta Anneliğin kıymetini bilenlerin, Annesinin kıymetini bilenlerin...

14 yorum:

Şehnaz dedi ki...

canım senin gibi tatlı ve güzel anneninde anneler günü kutlu olsun...sevgiler..

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Para você... com muito carinho ♥

"Quem tem o abraço mais apertado...
mais carinhoso...♥
e um amor tão grande... tão grande...♥
que apaga qualquer desamor?"♥

Feliz Dia das Mães!!!

♥Ótimo fim de semana!
Itabira♥♥
Brasil

Unknown dedi ki...

Şehnazcım teşekkür ederim, Adana'ya sevgiler
Magia da Inês birde ne dediğini anlasam çok güzel olacak))

lolipu dedi ki...

boğazım düğümlendi okurken; ANNELER KUTLU OLSUN tatlı kadın:)))

HÜRREM TAKI dedi ki...

sormayın kediler gece tam canavar oluyolar:))bu arada profilinzde gördüm çok güzel bir ortak noktamız var.osman aysu:)))sevgilerimle

Unknown dedi ki...

ne güzelki şimdi tebessümle hatırlıyoruz o günleri Lolipu...

Sevgili Hürrem Takı bir ortak noktamızda kediler))

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Funda Hanım merhaba hikayenizi okurken neler yaşadığınızı hissettiğinizi bir anne olarak çok iyi anladım. Sizinde anneler gününüz kutlu olsun. Sevgiler.

Özlem Mertler dedi ki...

Güzel arkadaşım, seni ve Can'ı öpüyorum, en güzel günler sizin olsun...

Unknown dedi ki...

fundacım seni okuyunca 4 ay önce yaşadıklarım aklıma geldi, gözlerimdeki yaşı tutamadım... anneler günün kutlu olsun...

Unknown dedi ki...

Senin de anneler günün kulu olsun canim sevgiler öptüm.

TATESAL dedi ki...

Canım benim annelik ne kadar güzel ve bir o kadar da zor bir olgu....
Nasıl büyük bir emekle büyüttün oğluşunu...Anneler günün kutlu olsun fedakar insan...

Unknown dedi ki...

Canim benim, hikayeni okuyunca cok duygulandim.... Öncelikle gecmis anneler gününü kutluyor, sonra da birtanene, Ömer`ine saglikli, mutlu, uzun ömürler diliyorum.... Tam anlamiyla caginin pastasini secmis, sana da bravo arkadasim.... Harika bir hamburger cikarmissin ortaya... Ellerine saglik... Sevgilerimle,

türkan dedi ki...

Canım kardeşim o günleri birlikte yaşadık tabiki aynı duyguları yaşamamıza imkan yok ama CAN bizim için öyle önemliydiki onu ilk kucamıza aldığımızda yada avcumuzun içine aldıgımızda neler hissettigimizi hala hatırlıyorum Can bizim için hayatımızın rengi bende onum anze si (anne-teyze)oldum.

orece dedi ki...

tutamadım kendim valla aynı şeyleri yaşadım bende oğlumda gerçe ecemide tansiyon yüzünden erken doğurdum ama oğluş küvezde çok yattı ve 4 hafta daha erken doğdu ecemden. canım allah evlatlarımızı bizlere bağışlasının uzun uzun sağlıklı ömürler nasıp etsin. CANnın doğum günüde kutlu olsun. ben yazıyı geçokuya bildim kusura bakma