10 Nisan 2010 Cumartesi

Meyve Sepeti Pastası III

6 yorum:

ümmühan dedi ki...

Ellerine sağlık, meyveler harika görünüyor pastanın üzerinde, ben de pasta yapımıyla ilgili bir kursa gitmek istiyorum ama İzmit'te hiç duymadım böyle bir kurs :(

ZUHAL dedi ki...

Fundacım nefis gözüküyor.Kelimeler yetersiz kalıyor.Sevgiler....

ZUHAL dedi ki...

Fundacım nefis gözüküyor.Kelimeler yetersiz kalıyor.Sevgiler....

Özlem Mertler dedi ki...

Şimdi ben bu sepetin hepsini yesem... ki yerim meyve sepeti nasılsa... ne kadar saat koşmalıyım:=(((

Unknown dedi ki...

Ümmühan teşekkür ederim,ben duyarsam sana söyleyeceğim,
Zuhalcim çok naziksin.
Özlem bırak tamamını, sana büyük 1 dilim versem 1000 kalori eder, 1 saat koşsan ancak 700'ü yanar((

Unknown dedi ki...

Bu pastayı görünce koca bir dilim yiyesim geliyor))