12 Kasım 2009 Perşembe

1 Yaş Pastası..

Canım arkadaşım Kuzey'i dünyaya getireli 1 sene oldu..
Doğuma 15 gün kala kontrole beraber gittik Ebru ile. Doktoru doğuma daha 10 olduğunu söyledi. Ama Kuzey daha fazla beklemeyemeden 3 gün sonra dünyaya geldi. Ben sabah Ebru'yu aradığımda doğum yapmıştı bile.. O zaman çok telaş ettiysekte şimdi tatlı bir tebessüm olarak kaldı anılarımızda.
Pasta sahibini çok sevince yada pastaya çok özenince bir şeyler istediğim gibi gitmeye biliyor. Bu sefer öyle oldu en azından. Bir kaç farklı telaş araya girince istediğim sonuç olmadı pastada...

Bu arada yaramaz Tiger Kuzey'in biberonu almış keyif yapıyor..

Kuzey Bebeğin 1. yaşını tebrik eder sağlıklı mutlu güzel nice yaşlar dilerim..

7 yorum:

merve ceren dedi ki...

pasta süper görünüyor.çok beğendim.kuzey bebeği de öpüyorum))

menekşe dedi ki...

ellerine sağlık, pastadaki renkler çok hoş olmuş. kesin herzamanki gibi çokda lezzetlidir.

semra dedi ki...

eline sağlık tatlım. kuzeybebişe de mutlu yıllar..

Unknown dedi ki...

şişko phooya bayıldım...

Unknown dedi ki...

tebrik ederim kuzeyi. tombiş yanaklarından öperim. pastası da çok güzelmiş, eline sağlık canım.

Zeynep Caglar dedi ki...

Kuzey'in annesi olarak, tebrik mesajları için bende çok teşekkür ederim .Pasta görüntüsü kadar çok lezzetliydi... Her şey için bizim için özel ,önemli ve çok değerli bir günde yanımda olduğu için arkadaşıma çok çok teşekkürederim.Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Pastadaki renk uyumunu ve şişko pooh 'u çok beğendim. Eline sağlık canım.Kuzey Bebeği de tebrik edeerim.