30 Ekim 2009 Cuma

Hallowen Pasta ve Cupcake..

Yabancı bir komşumuzun fikriydi çocuklara kıyafetli bir eğlence düzenlemek...


Tarih Ekim sonu olunca Hallowen temasını kullandım pasta ve Cupcake'te


Fotoğraflar yine kötü ama ümidimi yitirmedim iyileştrmek için))



Can partide Kont Drakula oldu.. Halişko aldığı siyah pelerini kırmızılarla süsleyerek harikalar yarattı yine.. (canım arkadaşım iyiki varsın))


Çok eğlendi bizimkiler , bizde çok yedik içtik keyifli bir gün geçirdik sayelerinde..

8 yorum:

Unknown dedi ki...

resimlere bayıldım.çocuklar mutlaka çok eğlenmişler. Zeynoş çok mutluydu...Senin de ellerine sağlık, arkadaşım...

Unknown dedi ki...

çok eğlendiler esracım gerçekten. zeynep siyah ojelerine kadar hazırlanmıştı, hepsi çok tatlıydılar, bizde mide fesatı geçirdik))

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım herşey gönlünce olsun...
Mutlu pazarlar..

Tijen dedi ki...

Keyfe bakın! Bayıldım bayıldım. Evvelki yıl Maya'cığımın yanındaydım cadılar bayramında. Ne güzeldi...

semra dedi ki...

ne kadar farklı olmuş, eline sağlık..

durutarifler dedi ki...

Nefiiissss bir görüntü. Ellerine sağlık, eminim çok da güzel olmuştur.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Fundacım, bence fotoğraflar gayet güzel olmuş, tadları da eminim öyledir.Esra Özkutlu

merve ceren dedi ki...

Can çok sevimli bir kont drakula olmuş..